VClip یک نرم افزار فیلم برداری از صفحه نمایش رایگان است که به شما امکان خروجی به عنوان GIF متحرک، OGG، WEBM، AVI، MP4 میدهد.معمولا نرم افزار ضبط دسکتاپ سنتی به شما امکان خروجی در فرمتهای MP4 و یا AVI را میدهند اما برنامه هایی که  خروجی در انیمیشن های GIF، OGG، و WebM را دارا باشند بسیار بسیار نادر است.

در ادامه مطلب سعی داریم به صورت مشروح نرم افزار فوق را بررسی کنیم


یکی از بهترین ویژگی های این برنامه این است که بعد از پایان ضبط از صفحه نمایش این امکان وجود دارد همزمان به چندین خروجی مختلف فایل را ذخیره کنیم و محدودیت برای ذخیره با یک فرمت خاص را ندارد اگر از برنامه دیگر استفاده کرده باشید بصورت معمول قبل از ضبط صفحه از شما خروجی فایل را سوال میکند ولی در این برنامه زمانی که ضبط برنامه تمام شد میتوانید به تمام فرمتهایی که برنامه پشتیبانی میکند خروجی بگیرید
جدا از این ویژگی، امکان انتخاب تعداد فریم و همین طور صدا دار بودن فیلم را هم انتخاب کنید. به طور کلی این نرم افزار در هم رده های رایگان خود جزء بهترین هاست.



طریقه استفاده از برنامه

برنامه را از طریق اینجا دانلود نمایید و از حالت فشرده خارج و روی برنامه دبل کلیک کنید و برنامه را اجرا کنید

رابط کاربری آن ساده است تنها دو دکمه دارد، ضبط(Rec) و ذخیره(Save)، که نیاز به توضیحی ندارد. . شما می توانید این آیکون ها را به مجموعه ای نرخ فریم (15، 25، 30 فریم در ثانیه) و فرمت خروجی استفاده کنید.

هنگامی که ضبط انجام شد، و آنرا متوقف کردید بر روی گزینه ذخیره(Save) کلیک کنید و مکانی که میخواهید فایل را ذخیره کنید را انتخاب کنید.
پس از ذخیره فایل خروجی، شما همچنین می توانید فرمت را تغییر دهید، و در زمان خود صرفه جویی کنید.

کار میکند با:

Windows 10, Windows 8.1, Windows 8, WIndows 7, Windows Vista


اگر مطلب فوق برای شما مفید بوده است لطفا چنانچه برای شما مقدور است از "ما" حمایت کنید.

 

با نظر دادن، من را در بهتر شدن مطالب وبسایت یاری کنید با تشکر

با توجه با اینکه نظرات خصوصی شما امکان نمایش در سایت ندارد بنابراین اگر احساس می‌کنید نظر و یا سوال شما برای سایر کاربران نیز مفید است لطفا در قسمت ارسال نظر، گزینه "" را تیک نزنید.

هرگونه کپی برداری بدون اجازه غیر مجاز و خلاف شرع است