معرفی و بررسی نرم افزارهای رایگان مورد نیاز برای اینکه از رایانه بهترین استفاده را ببرید.

۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است

دانلود Wise Program Uninstaller 1.51.69 - نرم افزار حذف کامل نرم افزار های نصب شده (کاملا رایگان)


اسکرین شات1

هنگامی که به روی ویندوز خود نرم افزار و یا بازی نصب می کنید، فایل های مختلفی در پوشه های متعددی کپی می شوند تا با استفاده از آنها برنامه به درستی اجرا کند، اگر تعداد برنامه های نصب شده روی ویندوز زیاد شود برنامه های با هم تداخل پیدا می کنند و علاوه بر کندی سرعت سیستم، فضای زیادی را روی هارد اشغال می کنند، در این مواقع با حذف برنامه های غیر ضروری علاوه بر آزاد سازی فضای اشغال شده روی هارد می توان سرعت سیستم را تا حدی افزایش داد.
آیتم Add/Remove Programs در کنترل پانل ویندوز برای حذف برنامه های نصب شده تدارک دیده شده است ولی این ابزار امکانات ویژه برای این کار ندارد و هنگام مواجه شدن با برنامه های غیر استاندارد دچار مشکل می شود و برنامه را به صورت ناقص حذف میکند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

دانلود Sylpheed 3.3 - مدیریت ارسال و دریافت ایمیل کاملا رایگان

اسکرین شات 1

این برنامه به همراه خود سرعت و ایمنی را برای شما به ارمغان می آورد. این نرم افزار اصولاً برای مقابله با ویروس ها و اسپم ها طراحی شده است با نصب این نرم افزار از شر هرزنامه ها و ایمیل های تبلیغاتی راحت شوید، فیلتر کردن هوشمند هرزنامه ها، ذخیره نتایج جستجو، پشتیبانی از RSS و حفاظت از حریم شخصی از ویژگی های برتر این نرم افزار می باشد. چنانچه از مایکروسافت آوت لوک خسته شده اید این نرم افزار جایگزین مناسبی می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

دانلود Screenshoter 1.8 - تهیه آسان عکس از محیط ویندوز (قابل حمل)

اسکرین شات 1

نرم افزاری است که به شما راهی آسان و سریع را برای گرفتن عکس از محیط ویندوز و حتی نوشته هایی که کپی آن ها غیر ممکن می باشد را پیشنهاد می کند. شما می توانید پس از تهیه عکس با ابزارهای نسبتا حرفه این نرم افزار به ویرایش عکس نیز بپردازید.این نسخه از برنامه نیاز به نصب ندارد فقط باید روی لینک دانلودی کلیک تا اجرا شود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

دانلود Glary Utilities 3.7.0.132 - بهینه سازی ویندوز کاملا رایگان

اسکرین شات 1

Glary Utilities 3.7.0.132 مجموعه ای از ابزارهای کاربردی سیستم به منظور ثبات، افزابش سرعت، تعمیر و محافظت از کامپیوتر شما می باشد. Glary Utilities به شما اجازه حذف فایل های زائد، کلید های رجیستری نامعتبر و تمامی ردپاهای به جا مانده از وبگردی های شما را می دهد. بوسیله این نرم افزار شما همچنین می توانید مدیریت و پاک سازی مرورگر، آنالیز فضای استفاده شده هارد دیسک و شناسایی فایل های تکراری بر روی سیستم را انجام دهید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰