صفحه کلید Clavis صفحه کلید کامپیوتر  را برای شما شبیه سازی میکند. این بدان معنی است که شما احساس میکنید در حال تایپ با صفحه کلید کامپیوتر هستید. این برنامه  تقریبا تمام عملکرد صفحه کلید کامپیوتر را پشتیبانی میکند از کلید های میانبر کپی(copy) و چسباندن(paste) و همچنین به شما اجازه می دهد تا 10 کلید میانبر اختصاصی برای خود بسازید.

از ویژگی های دیگر این برنامه عبارتند از تم های مختلف، تنظیم ارتفاع صفحه کلیدو غیره. اجازه دهید آن را بررسی کنیم و طریقه کار با آنرا به شما در ادامه مطلب آموزش دهیم

طریقه فعال سازی صفحه کلید

هنگامی که شما صفحه کلید Clavis نصب کردید، شما باید آن را به عنوان صفحه کلید پیش فرض  تنظیم کنید. برای تنظیم به آدرس روبرو مراجعه کنید Settings -> Language & Input. بعد از این، شما می توانید شروع به استفاده از صفحه کلید Clavis کنید درست مثل صفحه کلید قبلی گوشیتان

دریافت
عنوان: صفحه کلید کامپیوتر در آندروید
حجم: 1.13 مگابایت

اگر به تصویر بالا نگاه کنید متوجه میشوید صفحه کلید فوق تقریبا تمام کلیدهای یک صفحه کلید کامپیوتر را شامل میشود. شما می توانید ببینید که کلیدهای Alt،Ctrl،Caps Lock،Shift،Del،Enter و غیره در صفحه کلید وجود دارند.این  صفحه کلید دقیقا همانند صفحه کلید کامپیوتر کار میکند به این معنی که کلیدهای میانبر Ctrl + A / X / C / V و خیلی های دیگر به راحتی در این صفحه کلید کار میکنند.

سفارشی سازی صفحه کلید

به غیر از تنظیمات پیش فرض، شما همچنین می توانیدصفحه کلید Clavis را برای خود سفارشی سازی کنید. برنامه دارای 4 گزینه تنظیمات است: Language and Layout, Appearance, Behavior و Macro Settings.

Language and Layout: در اینجا زبان خود را انتخاب نمایید

Appearance: تنظیمات فیلد متنی، کاراکترهای روی صفحه کلید، تم، و ارتفاع صفحه کلید. شما می توانید ارتفاع صفحه کلید را هم در افقی و عمودی تنظیم کنید.

Behavior:  بعضی از امکانات این بخش را میتوان به فعال کردن لرزش یا صدا برای هنگامی که به صفحه کلید ضربه میزنیم و آیا در حین تایپ حروف اول بزرگ تایپ شوند و غیره.

Macro Settings: با استفاده از این گزینه میتوانید برای خود 10 ماکرو سفارشی بسازید

نتیجه گیری:

صفحه کلید Clavis یک برنامه عالی برای کسانی است بیشتر وقتشان در حال تایپ یا نوشتن هستندپیشنهاد میکنیم برنامه فوق را نصب کنید و از اینکه دارید از صفحه کلید کامپیوتر در گوشی هوشمندتان استفاده میکنید لذت ببرید


اگر مطلب فوق برای شما مفید بوده است لطفا چنانچه برای شما مقدور است از "ما" حمایت کنید.

 

با نظر دادن، من را در بهتر شدن مطالب وبسایت یاری کنید با تشکر

با توجه با اینکه نظرات خصوصی شما امکان نمایش در سایت ندارد بنابراین اگر احساس می‌کنید نظر و یا سوال شما برای سایر کاربران نیز مفید است لطفا در قسمت ارسال نظر، گزینه "" را تیک نزنید.
هرگونه کپی برداری بدون اجازه غیر مجاز و خلاف شرع است