Open With Google Chrome یک افزونه فایرفاکس  و رایگان است که به شما اجازه باز کردن یک سایت و یا لینک در مرورگر Google Chrome را میدهد. شما ممکن است تعجب کنید و با خودتان بگویید این افزونه اصلا به چه دردی میخورد؟

در ادامه مطلب طریقه ارسال عکس، لینک و سایت از فایرفاکس به گوگل کروم را آموزش میدهیم

من فکر می کنم، بسیاری از ما با این مشکل روبرو شدیم که یک سایت در مرورگر فایرفاکس به درستی بارگذاری نمیشود یا کلا باز نمیشود، اما بارها همان سایت کاملا در مرورگر گوگل کروم بدون مشکل بارگذاری و باز میشود. این مشکل می تواند به دلایل بسیاری اتفاق بیافته ، که در این مطلب نمی گنجه، این افزونه می تواند در این موارد مفید واقع شود. به جای دستی کپی کردن و چسباندن لینک از فایرفاکس در Google Chrome،  این افزونه میتواند به طور خودکار  سایت  مورد نظر و یا لینک مورد نظر شما را در Google Chrome باز کند.

قدم اول

از طریق مرورگر فایرفاکس به این آدرس مراجعه کنید و افزونه مورد نظر را نصب کنید یا از از لینک زیر دانلود نمایید

دانلود
عنوان: طریقه ارسال لینک یا سایت از فایرفاکس به گوگل کروم
حجم: 46.5 کیلوبایت

قدم دوم

بعد از نصب آیکون افزونه در کنار آدرس بار مرورگرتان قابل مشاهده است

قدم سوم

به عنوان مثال میخواهید سایت یا لینکی را در گوگل کروم ببینید روی سایت یا لینک راست کلیک کنید و گزینه موجود در عکس زیر را کلیک کنید

 

اگر مطلب فوق برای شما مفید بوده است لطفا چنانچه برای شما مقدور است از "ما" حمایت کنید.

 

با نظر دادن، من را در بهتر شدن مطالب وبسایت یاری کنید با تشکر

با توجه با اینکه نظرات خصوصی شما امکان نمایش در سایت ندارد بنابراین اگر احساس می‌کنید نظر و یا سوال شما برای سایر کاربران نیز مفید است لطفا در قسمت ارسال نظر، گزینه "" را تیک نزنید.
هرگونه کپی برداری بدون اجازه غیر مجاز و خلاف شرع است