لوگو برنامه

Clover نرم افزاری برای اضافه کردن تب به ویندوز اکسپلورر می باشد که شما را قادر به باز کردن پوشه های متعدد در داخل یک پنجره و همچنین اضافه کردن بوکمارک های پوشه می سازد. این نرم افزار دقیقا محیط مدیریت تب مرورگر گوگل کروم را با تنظیمات مشابه در اختیار شما قرار می دهد.


اسکرین شات 4


شما می توانید توسط این برنامه یک تب جدید (به صورت پیشفرض بخش Computer نمایش داده می شود) ایجاد کنید و یا اینکه پوشه های محبوب خود را بوک مارک و پین کنید تا به راحتی بتوانید از طریق نوار بوک مارک به آنها دسترسی سریع داشته باشید.

از امکانات کاربردی دیگر این برنامه رایگان نمایش نوار bookmarks در پایین نوار زبانه ها است که با استفاده از این نوار می توانید درایو و یا شاخه هایی را که به آن ها به صورت روزانه سر می زنید و به نوعی همیشه دوست دارید در دسترس شما باشند را در آن قرار دهید. برای اضافه کردن شاخه جدید با استفاده از اکسپلورر ویندوز خود به مسیر مورد نظر رفته و از کلید ترکیبی Ctrl + D استفاده کنید تا شاخه های مورد نظر شما در این نوار به ترتیب در دسترس قرار گیرند.

اسکرین شات 2


شما می توانید از کلیدهای Ctrl + T برای باز کردن صفحه، Ctrl + W برای بستن صفحه و Ctrl + Tab برای انتقال بین صفحات استفاده کنید. البته تمامی این عملیات با استفاده از اشاره گر موس و یا فشار دادن نوار چرخنده موس و یا همان کلید وسط موس و انتخاب گزینه مورد نظر از منوی باز شده نیز قابل دسترس است.
این نرم افزار یک پلاگین BHO است که با ویندوز اکسپلورر یکپارچه می شود و شما می توانید بدون نیاز به یادگیری عملکرد نرم افزار جدید، عادات معمول خود را حفظ کنید. این نرم افزار از نسخه های 32 و 64 بیتی ویندوزهای XP، ویستا، 7 و 8 پشتیانی می کند.


اسکرین شات 3

اطلاعات فنی نرم افزار

سازنده: EJIE Soft Studio
مجوز / قیمت : رایگان
سایز / سیستم عامل: 2.5 MB / تمام نسخه های ویندوز
آخرین به روز رسانی : 1 شهریور 95

دانلود نرم افزار

 دانلود برنامه

توجه2: این برنامه ساخت چین هست و معمولا نرم افزارهای چینی قابل اعتماد نیستند

پشتیبان و حامی سایت فوق فروشگاه اینترنتی وب کالا

اگر مطلب فوق برای شما مفید بوده است لطفا چنانچه برای شما مقدور است از "ما" حمایت کنید.

با نظر دادن، من را در بهتر شدن مطالب وبسایت یاری کنید با تشکر

با توجه با اینکه نظرات خصوصی شما امکان نمایش در سایت ندارد بنابراین اگر احساس می‌کنید نظر و یا سوال شما برای سایر کاربران نیز مفید است لطفا در قسمت ارسال نظر، گزینه "" را تیک نزنید.

 

هرگونه کپی برداری بدون اجازه غیر مجاز و خلاف شرع است