در این مقاله ، در مورد یک وب سایت رایگان برای تبدیل ، تغییر اندازه و بهینه سازی تصاویر خواهید خواند. Resize.app ابزاری رایگان است که به شما کمک می کند تا با چند کلیک (تغییر اندازه ، بهینه سازی و تبدیل) را انجام دهید. این سایت ضمن مراقبت از کیفیت تصویر ، نتایج سریع را برای شما فراهم می کند.



بدون ثبت نام ، می توانید از این وب سایت استفاده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید بارگذاری یک تصویر با فرمت های فایل پشتیبانی شده است. سپس می توانید تنظیمات برگزیده خود را با تنظیمات سفارشی تنظیم کنید. پس از این ، می توانید ابزار را اجرا کنید. سایت به شما امکان می دهد ارتفاع / عرض را تنظیم کنید ، با استفاده از منوی کشویی بهینه سازی کرده و از یک قالبهای دیگران هم استفاده کنید.

بهترین بخش در مورد این وب سایت این است که کیفیت تصویر را از دست نمی دهد. علاوه بر این ، نتایج سریع را برای شما فراهم می کند.


برای بهینه سازی یا تغییر اندازه تصاویر باید از سایتهای مختلف آنلاین استفاده کنید. اما با استفاده از Resizing.app می توانید چندین کار را فقط با یک ابزار انجام دهید.

این سرویس رایگان امکان تغییر اندازه ، بهینه سازی و تبدیل یک تصویر را برای شما فراهم می کند. این سایت از قالب های JPEG ، GIF ، PNG ، TIFF و BMP پشتیبانی می کند.

هنگام مراجعه به وب سایت ، جعبه ای را نشان می دهد که در آن باید فایل تصویری را در آن درگ کنید. پس از افزودن پرونده با فرمت های پشتیبانی شده ، تنظیمات را در سمت راست مشاهده خواهید کرد همانطور که در تصویر اول نشان داده شده است.

در این مرحله می توانید تصویر را تغییر اندازه دهید. برای این کار می توانید از عرض یا ارتفاع  استفاده کنید. یا می توانید برای وارد کردن ارتفاع سفارشی یا عرض تصویر گزینه دلخواه را انتخاب کنید.

برای بهینه سازی تصویر می توانید از منوی کشویی از صفر به حداکثر استفاده کنید.

اگر می خواهید تصویر را از یک قالب به قالب دیگر تبدیل کنید ، می توانید این کار را نیز انجام دهید. می توانید قالب های پرونده پشتیبانی شده را به JPG ، PNG و WebP تبدیل کنید.

پس از تنظیم تمام تنظیمات برگزیده خود ، می توانید بر روی گزینه Save کلیک کنید. سپس ، خروجی در رایانه شما بارگیری می شود.
به طور خلاصه
این وب سایت را ساده و در عین حال شگفت انگیز برای استفاده یافتم. به راحتی می توانید بدون از دست دادن کیفیت تصویر ، تصویر خود را بهینه کنید. فقط با بارگذاری تصویر با قالب های مشخص شده پرونده ، شما را قادر می سازد که تنظیمات سفارشی را انجام دهید. با چند کلیک می توانید اندازه ، بهینه سازی و تبدیل تصویر را به قالب های دیگر تغییر دهید. همچنین می توانید یک ابزار برای بهینه سازی تصاویر به صورت آنلاین نگه دارید.

مشاهده وب سایت

در صورت تمایل از ما حمایت مالی کنید تا ما مطالب به روزتر و کاربردی تر ارسال کنیم